Rachunek przepływów pieniężnych od podstaw – warsztaty
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 27 listopada 2025 r. od godz. 9:00-15:30 (8 godz. lekcyjnych)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy oraz materiały szkoleniowe.
WYKŁADOWCA
dr Katarzyna Żuk - dr nauk ekonomicznych; posiada wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w KUL, WSPA, WSB, Akademia Zamojska, SKwP; główny księgowy w firmach produkcyjnych, w spółce giełdowej, posiada doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych, w tym rachunku przepływów pieniężnych według ustawy o rachunkowości oraz MSR/MSSF.
PROGRAM
- Rachunek przepływów pieniężnych – zagadnienia ogólne
- podstawa i metody sporządzania rachunku przepływów pieniężnych
- Charakterystyka rodzajów działalności prezentowanych w rachunku przepływów pieniężnych
- Harmonogram czynności sporządzania RPP
- Metoda pośrednia sporządzania rachunku przepływów pieniężnych
- Działalność operacyjna – korekty wyniku finansowego oraz bilansowe zmiany stanu
- Przepływy pieniężne działalności inwestycyjnej
- Przepływy pieniężne działalności finansowej
- Praktyczne zadanie - sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych metodą pośrednią.
WARUNKI ZALICZENIA SZKOLENIA
Formą zaliczenia kursu jest uczestniczenie w zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne (telefon, tablet) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
- Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
Chęć skorzystania ze zniżki należy wskazać w chwili zapisu.
- Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora zgłoszenia na szkolenie.
- Przedpłaty prosimy uiszczać po potwierdzeniu, że szkolenie się odbędzie, na numer konta: 97 1160 2202 0000 0000 6250 4500; tytułem: imię i nazwisko uczestnika oraz nazwa szkolenia.
- Rezygnację należy przesłać w formie e-mail na adresbiuro@radom.skwp.pl, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia.
Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.
- Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.