Firma od podstaw (18 godz.) popołudnia
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 24 listopada 2025 r. od godz. 17:00-21:00 (łącznie 18 godz. lekcyjnych)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy oraz materiały szkoleniowe.
Planowane termin na kursie:
24.11.2025 - godz. 17:00 - 21:00
26.11.2025 - godz. 17:00 - 20:15
01.12.2025 - godz. 17:00 - 20:15
03.12.2025 - godz. 17:00 - 21:00
PROGRAM
- Formy organizacyjno-prawne działalności gospodarczej w Polsce-klasyfikacja, cechy.
- Procedura zakładania działalności gospodarczej w Polsce-zasady i etapy rejestracji działalności oraz dokumentacja.
- Zryczałtowane podatki dochodowe - wady i zalety.
- Zasady ogólne – opodatkowanie według skali i podatek liniowy. Jakie są ograniczenia przy wyborze podatku liniowego? Wybór formy opodatkowania dochodu – symulacja.
- Kiedy prowadzić KPiR a kiedy księgi rachunkowe?
- Podatek VAT w działalności gospodarczej.
- Pozostałe podatki – PCC, akcyzowy, od nieruchomości, kiedy mogą wystąpić?.
- Składki ZUS i NFZ dla rozpoczynających działalność gospodarczą.
- Formy zatrudnienia pracowników a składki ZUS.
WARUNKI ZALICZENIA SZKOLENIA
Formą zaliczenia kursu jest uczestniczenie w zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne (telefon, tablet) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI
- Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
Chęć skorzystania ze zniżki należy wskazać w chwili zapisu.
- Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora zgłoszenia na szkolenie.
- Przedpłaty prosimy uiszczać po potwierdzeniu, że szkolenie się odbędzie, na numer konta: 97 1160 2202 0000 0000 6250 4500; tytułem: imię i nazwisko uczestnika oraz nazwa szkolenia.
- Rezygnację należy przesłać w formie e-mail na adresbiuro@radom.skwp.pl, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia.
Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora.
- Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.